hallo frikandellen
Ik zou ook heel graag het recept willen hebben , wij wonen in zuid afrika en dromen van frikandellen eten , maar niet te koop , vandaar dat ik ze graag zelf zou willen maken ,
Dus ik wacht mijn inbox af
Gr en baie dankie
Leuk te zien dat ik niet de enige in ‘t buiteland wonende Nederlandse ben, die gek is op frikandellen ! Zou dus graag ofwel het recept willen ontvangen ofwel het adres van ’n slager in de omgeving van Tilburg die “verse” frikandellen maakt, die ik dan zelf invries. Bij voorbaat bedankt.
Katja
Guadeloupe
Hallo Leon, je hebt meer dan vijf jaar geleden een frikandellenrecept naar Peter gefaxt, heb je dat nog en zou je dat recept naar mij kunnen mailen?
Soms ben ik blij helemaal in het noorden van Duitsland te wonen, waar geen frikandel te vinden is, zodat ik niet moddervet wordt.
Maar helemaal zonder…………? Alvast bedankt, Karin
Beste Leon,
vrienden van mij gaan voor een jaar naar Australië en ik wil graag hun het frikandellenrecept meegeven. Is het een idee om het recept in een reply te plaatsen op deze site dan hoef je het niet honderd keer naar iedereen te sturen? Half ex-pat Nederland zal waarschijnlijk in hun nopjes zijn denk ik.
Ik hoor het wel. Bij voorbaat dank!
Lizet
Peter en Leon zijn ongelofelijke zeikerds,ik zie dit ook op veel andere forums trouwens,eenmalig iets vragen,antwoord krijgen via mail en dan vervolgens nooit meer iets posten…..
PETER,ALS JE ZO LANG AAN T ZOEKEN BENT GEWEEST IS T MISSCHIEN WEL ZO LEUK OM HET MET ANDEREN TE DELEN EN ALS T NIKS WAS OP Z'N MINST
EVEN LATEN WETEN DAT HET INDERDAAD NIKS WAS!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?