recept voor frikandellen

  • Akram

    Dag Fred en Gerard ik zou heel graag de recept van de frikadel en Hema worst willen hebben zouden jullie die à.u.b naar mij kunnen mailen. Rayal30@live.nl hoop jullie snel te horen alvastbedankt

  • arno

    Hi dear,

    ik hoop dat jij voor mij de recept voor een frikandel kan sturen!!

    ben nu 6 jaar in zuid africa maar ga het nu missen die frikandel.

    groetjes Arno

  • Rianne

    Wij wonen in Köping in Zweden en missen de frikandellen enorm,heb ooit eens een recept gehad,maar leken gewone gefrituurde gehaktstaven,dus wie o wie kan ons een goed recept sturen.alvast hartelijk bedankt.

    Rianne en Klaas

  • Arthur

    Ook ik zou hem graag doorgestuurd krijgen op mijn e-mail. Of wees coulant en post hem gewoon.

    Ik ga de Noren hier de frikandel introduceren.

    Ik moet zeggen dat de eerder gelinkte

    http://www.thedutchtable.com/search/label/Frikandellen%20%28Dutch%20deep-fried%20sausages%29

    er behoorlijk goed uitziet. Laat maar eens zien of de link het beter kan. ;-)

  • Tara

    Hoi, Gerard,

    zou ik ook het recept van de frikandel mogen?

  • Gertjan

    Hoi Gerard,

    Ik woon op bali en mis ook de nl frikandel. Ze hebben ze hier volop, maar zijn allen niet te eten. Zou graag weer eens een fatsoelijke frikandel eten. Zou je mij het recept kunnen door mailen naar gertjanverlinde@hotmail.com?

    groeten

  • wouter van zantvoort

    Hallo Fred,

    Zou je me dat recept voor frikandellen willen mailen? Ik woon reeds 15 jaar in Indonesie en begin er nu wel echt naar te snakken!! wouter1492@hotmail.com

    Alvast hartstikke bedankt,

    Wouter