recept voor frikandellen

  • Zadok

    Nu hebben jullie het recept dus gevonden en blijkt de link nu al niet meer te bestaan :(

    Kan iemand mij het recept mailen (a12_a12@hotmail.com) of een nieuwe link aanmaken met het recept?

    Misschien nog beter, kan iemand het “eindelijk gevonden recept” hier eens posten als tekst???

    (graag mij wel even verwittigen want ik zal vast niet vaak naar deze site kijken).

  • bert

    heel graag zou ik ook het recept van de hollandse fricandel ontvangen vooral de kruiden wat erin gaan ik had een recept maar de frikandellen worden helemaal taai bruin drijven niet boven in de frituur als ze goed zijn en smaken naar gehakt dus geen succes

  • Rodolf

    Lijkt erop dat er mensen zijn de het recept geheim willen houden. En met succes. Kan het nergens vinden op het net.

    Als iemand die op tijd de link gevolgd heeft mij een kopietje zou kunnen mailen, dan graag naar sales@plenternz.com

    Ben al jaren niet terug geweest in NL en heb af en toe echt zin in wat we in het leger 'berel*l" noemden :-)

    Alvast bedankt, groetjes uit Nieuw Zeeland

  • Juul

    EINDELIJK wel een werkende website gevonden!

    TheDutchTable.com

    Volgens mij moet dit het recept zijn, wat in die dooie link werd bedoeld.

    .

    Ik ben ook ver van huis en mis deze frikadellen vreselijk, dus ga binnenkort aan de slag!

  • Yvo Keijlewer

    Beste Peter,

    Kijk eens op: http://www.naturalspices.eu/recepten/frikandellen-recept.html voor een professioneel recept voor het maken van frikandellen.

    Dit recept wordt gebruikt door veel van onze klanten (slagerijen).

    Succes!

  • Mark

    Hoi!

    Zoals velen zou ik ook graag het recept van de frikandel willen ontvangen! De link kan ik niet openen! Kun ja a.u.b. opsturen naar mijn mail adres

    Bedankt,

    Mark

  • Edgar

    Beste mensen,

    Kan iemand mij ook helpen met de frikandelle recept?

    Wij wonnen in Ecuador en hier zijn ze ook niet vinden.

    Zelf heb ik wat gemaakt maar ze zijn mislukt.

    Hopelijk is deze recept echter de moeite waard te

    proberen. Ik wil een frikandel special aub;-)

    Groetjes,

    Edgar

    intivega@yahoo.com

  • Heleen

    Ik heb nog een recept gevonden voor frikandellen op www.vuurenrook.nl

    Hier de link; http://www.vuurenrook.nl/tips_en_recepten_van_bezoekers

    Succes allemaal.

    Heleen

  • kees

    Zou graag het recept ontvangen?

    Kees

  • DICK

    Ik zou het ook wel willen hebben,want ik mis het heel erg in het buitenland.

    Hier mijn Fax nummer.0314365557.