konijn slachten.

  • Roger Rabbit

    Het betreft hier ongetwijfeld een biologisch scharrelvlees konijn, denk eerst eens even na voor je dergelijke onzin uitkraamt.

    Dat mensen zich keren tegen de intensieve veehouderij vind ik niet meer dan logisch maar je hoeft daarbij niet de realiteit van “eten en gegeten worden” uit het oog te verliezen. Uiteraard is vlees eten niet strikt noodzakelijk maar ook zeker - mits met mate en van betrouwbare herkomst - geen schande,

    Shame on you Anon

  • Benjamin (10)

    Alsjeblieft, ik vind konijnen zo lief! Ik zou het heel leuk vinden als je die actie staakt!

  • Benjamin (10)

    Nee, alsjeblieft, ga geen konijnen slachten :( ! ik vind jullie echt zielig als je dat gaat doen!

    Konijnen hebben gevoel, en met een undercoveronderzoek hebben ze aangetoont dat konijnen zelfs gaan krijzen als ze te slecht behandeld worden!

    Alsjeblieft, doe dit nou niet!

  • N.I.Siffalor

    vraag eens bij een plaatselijke slager, simpel en een expert

  • Patrick

    Hallo,

    Wie heeft er ervaring met het slachten van konijnen en doet dat wel is als hobby?

    Zo ja, is het mogelijk dat ik kan zien hoe dat gaat, zodat ik dat ook een keer op een goede manier kan slachten?

    Gr. Patrick

  • Dirk Sabbe

    Ik slacht reeds jaren konijnen. Wil je het wel even laten zien

  • willy

    wendy Schreef:

    ——————————————————-

    > Kelly VT Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Hallo,

    > >

    > > Sedert een aantal weken hebben wij nu ook

    > > slachtkonijnen.

    > > Ik vind maar geen handleiding op het internet

    > over

    > > het slachten van konijnen.

    > > Heeft u ondertussen zo'n handleiding ontvangen?

    > Zo

    > > ja zou je mij die willen doormailen?

    > >

    > > Alvast bedankt,

    > >

    > > Groeten,

    > > Kelly

    >

    >

    > ZIEKWIJF

  • Louis

    Hallo allemaal,

    Op de site van www.natuurlijkerleven.nl laten ze precies zien hoe je het beste en met eerbied en respect een konijn kunt slachten.

    Konijn slachten

  • OMG!

    Omg, wat voor een hobby heb je dan!

    Wat zielig zeg, het is maar waar je van houdt!

    Konijnen slachten jemiggg…

    dat zijn huisdieren, koop gewoon wat in de winkel!

    Idioot!

  • Nancy

    konijnen en hazen zijn niet zo moeilijk hoor.

    je begint met de achter poten die haal je een stukje door dan trek je de huid er af.

    bij de buik een beetje helpen ( niet te hard trekken bij de buik want dan haal je de buikwant open)

    trek door tot aan het hoofd snij het hooft er af. snij het buikvlies open en haal de ingewanden er uit ( na dat je de darmen enzo heb gedaan zit er nog een vliesje met daar achter het hart)

    knip een gedeelte van de ribben weg hak de voetjes er af

    vlies het konijntje goed.

    het is niet moelijk vind ik zelf :)

    maarja daar ben je poelier voor

    hahah groetjes Nancy