leer/werkplek SVO

  • Joost

    Hallo,

    Ik wil binnenkort de slagersvakopleiding gaan volgen en ik ben op zoek naar een leer/werkplek (minimaal 24 uur/week) bij een slagerij (omtrek Arnhem + 30/40km omtrek) om eerst de opleiding productiemedewerker slagerij te gaan volgen.(met als doel de vervolgopleiding chefslager). Niet alles is nieuw want ik heb in het verleden de SVO opleiding industrie gehaald en 4,5 jaar hierin gewerkt. Werkzaamheden waren : uitbenen, afsnijden en slachten van varkens. Hierna een aantal commerciele banen gehad in de verkoop buitendienst.

    Laatste cursus was een cursus bedrijfskunde. Wil nu graag een cariereswitch gaan maken en een leuk ambachtelijk vak gaan leren om goed voorbereid de toekomst in te gaan.

    Liefst een leerplek bij een slagerij die ook nog uitbeent en zelf wordt en vleeswaren maakt. Ik ben niet meer de jongste maar ben wel erg gemotiveerd.

    Mocht uw interesse gewekt zijn dan stuur ik u graag mijn CV.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Joost ter Bogt

    06-22747013

  • jam

    pff , wat nou personeelstekort bij slagerijen. ben je gemotiveerd om de opleiding te gaan volgen en alles zelf te bekostigen kun je geen fatsoenlijke betaalde werkplek vinden, ook niet na 9 mnd werkervaring. Tot het eerste gesprek gaat het goed, maar als ze erachter komen dat ik al wat ouder ben dan laten ze niets meer van zich horen, zelfs niet om te vertellen dat het NIET doorgaat, pfff omgangsvormen zijn ver te zoeken bij sommige.