De Kracht van Hoogvliet

• a

Geachte redaktie,

Graag wil ik mijn mening geven over Hoogvliet.

Een mooi bedrijf met winstuitkering!

Het “Wij Hoogvliet” gevoel.

De kracht van Hoogvliet.

Dagvers.

Schijn bedriegd, in mijn geval.

Ten eerste krijgt men een halfjaar contract (All-in) met een proeftijd van twee maanden, wat wettelijk niet kan, maar goed.

Vlak voor het verstrijken van dat halfjaar, net voor de kerstweek krijg ik een functioneringsgesprek.

Goed gesprek, hoogste te behalen score een 8, die de bl nooit geeft.

Ik krijg een 7, netjes, met de woorden dat met hetgeen ik pas meemaakte (overlijden van mijn moeder) dat mijn contact verlengd wordt met een jaar.

Ik hoefde mijn dan geen zorgen hierover te maken zo vlak voor de feestdagen en had ik alvast een stukje zekerheid.

Eerste werd ik nog in mijn omzetklasse met de winkelwedstrijd net voor de kerstweek.

Alleen die kerstweek!

Ja, die verliep niet vlekkeloos mede door mijn verkeerde inzicht en enthousiasme.

Sommige dingen loste ik zelf op vroeg in de morgen, de bl was nog niet aanwezig.

Daar kwam plotseling het Hoogvliet duiveltje om de hoek kijken.

De kerstweek verstreek en de wwek van oud en nieuw begon.

Vrijdag kwam de regiomanager en ik moest op kantoor komen.

Mijn contract werd herzien en per direct beeindigd.

Reden: Kerstweek! Te veel derving en vooral dat ik zelf had nagedacht en aktie had ondernomen.

Dat is de kracht van Hoogvliet.

Tien jaar stond ik niet in een supermarkt, ondersteuning? Niet echt.

Voorintekeningen van vis produkten en gourmetschalen deed ik wel samen met Bl, doch ik moet de echte prijs betalen d.m.v. ontslag.

Kwaliteit VERS?

Niet echt, filetrollades die er vreselijk uitzagen en de gourmetschalen die al op voorraad op DC zijn gemaakt en zo uit de vriezer komen.

U weet wel, als ze een uur in de vitrine liggen lopen de schaal al vol vanwege het ontdooien.

Het Wij Hoogvliet gevoel snap ik van hun zijde zeker wel, het filiaal waar ik werkte (Hardinxveld) worden zoveel uren door mensen gratis gewerkt, niet gedwongen, maar wel met een opgelegd schuldgevoel naar die medewerkers.

Das het echte “Wij Hoogvliet” gevoel in Hardinxveld.

Ook is de winstuitkering dan ook niet zo moeilijk als medewerkers er zelf toch al voor gewerkt hebben, in ieder geval wel in Hardinxveld.

Ligt dit aan Hoogvliet?

Weet ik niet, wat ik wel weet is dat de BL aldaar er alles aan doet om zijn tantieme te behalen en alles de kop wordt ingedrukt als medewerkers zelfstandig denken.

De Kracht van Hoogvliet" is voor mij dat ze mij lieten ruiken aan een voorspoedig nieuwjaar, maar helaas wordt dit een heel ander begin.

U wens ik allen wel een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar, en dank ik jullie dat ik mijn ongezouten mening mocht en kon geven.

• willem

Wij zoeken nog een slager, onze concurrent Hoogvliet!!!

• a

wellicht weet ik wel een slager. ligt er aan wie wat waar en hoe. hoor het graag

• Willem

Dag a,

stuur even een reactie naar: info.c1000hedel@xs4all.nl

• THOR

Hallo collega slechte smaak krijg je hier van in de mond .

Vraagje ook bij hoogvliet zeker verboden om over te pakken en of te marineren van een wat mindere kleur karbonade ?.

Heb begrepen dat je bij hoovliet zeker aan de riem loopt en dan de bl er flink aan trekt als het nodig is en flink afschuift naar beneden want zij kunnen niks verkeerd doen natuurljik .

Hoop voor je dat je inmiddels ander werk hebt gevonden.

groeten THOR