Uitzendclub ((Adrie Veer)

• Stormbeheer

Wie kan mij vertellen of dit wat is.

Ik heb uit diverse bronnen gehoord dat het niet zo lekker bedrijf is.

Graag hoor ik van jullie.

• Eric

Bestaat dat nog dan?????????

• een slager

ja ze bestaan nog steeds ongelofelijk maar waar maar niet mee in zee gaan tenzij wil werken zonder je centen tevangen natuurlijkEric schreef:

>

> Bestaat dat nog dan?????????

• ?????

Ik heb gehoord dat die kerel van Paulusma in het bedrijf zit van IPS in Almere.

Wat ik er van gehoord heb is deze vent helemaal niet te vertrouwen.

Ik ben al weer een tijdje voor HENASS aan het werk en het bevalt me erg goed.

Er is geen een dag geweest dat ik om me geld moest vragen, altijd netjes en op tijd.

groetjes, ?????

• thomas

volgens mijn advocaat is henass 09-08-2004 failiet verklaard

ik heb er namelijk nog 10000 euro van tegoed mocht je nico huizer zijn 06 nr

hebben hoor ik het graag.

• Eric

Wie is die Paulusma en wat heeft/had íe te maken met veer?

• ?????

Paulusma is de compangon van Veer, Ik heb zelf voor Veer gewerkt ik reed een auto van ze. Op een moment ging het niet meer zoals het hoorde. Te weinig uren werden betaald kilometers niet of te laat en de loonstroken werden gewoon niet verstuurd. Dus heb ik beloten om te stoppen daar en ze verteld dat ze de auto terug krijgen als alles betaald is, dit was 5 weken gelden en nog steeds niets je zal toch denken dat ze gaan betalen omdat ze hum auto terug willen , nee hoor.

vaag bedrijf

• Theo

Beste Thomas,

Wat was er aan de hand met Nico Huizer?

mvg

Theo

• Peter Nieuwenburg

Goede avond collega!

Ik heb destijds ook voor de uitzendclub, toen nog gevestigd in Breukelen gewerkt. de tijd van Werner kijk in de vegte.

Ik zie dat jij voor Henass werkt. Mij ook wel bekend. Van Nico en Rita Huizer meen ik. Nu is mijn vraag. hebben jullie nog bedrijfs auto's lopen. want ben zo als u al begrijpt zelf ook slager. Niet in het bezit van een auto momenteel, maar wel met rijbewijs.. Zou u mij kunnen terug mailen naar het email adres: peter_nieuwenburg@hotmail.com?

B.v.d. en M.vr.gr. Peter Nieuwenburg