andere regels

  • Webmaster

    Doordat mensen zich niet aan de regels kunnen houden is het volgende veranderd:

    iedere reactie moet eerst door mij worden goedgekeurd voordat het op dit prikbord wordt geplaatst.

    Let wel: ik oordeel niet volgens “mijn mening”

    maar veroordeel wel op basis van taalgebruik e.d.

  • Tuthola

    lekker rustig geworden hier. logisch natuurlijk…

  • kelly

    iedere reactie moet eerst door mij worden goedgekeurd voordat het op dit prikbord wordt geplaatst.

    Het lijkt er op dat er niets meer goed wordt gekeurd ,want het prikbord ligt sinds u bericht stil… of ligt het daar niet aan?

    En u moet niet vergeten dat wij geen koeien zijn die gekeurd willen worden :-))

    Groetjes,kelly

  • Peter (0226.pagina.nl)

    Kelly,

    er zijn twee redenen waarom er op dit moment niets geplaatst wordt

    ten eerste - zins ik de goedkeuring heb ingesteld durfen bepaalde mensen niet meer te reageren - en dat is niet erg want ik werdt er een beetje ziek van zoals mensen met elkaar omgaan - enige vorm van fantsoen was er niet meer

    ten tweede - kan ik door een technische storing tijdelijk niet bij de gegevens komen

    ik hoop dat je dit ontvang want ik heb je al eerder gemailt en je mail terug gehad omdat het mailadres niet juist was

    groeten

    Peter

  • kelly

    Okè,ik snap het. En inderdaad was mijn e-mail adres verkeerd.

    Dat er vervelende berichten worden geplaatst, dat gebeurd op wel meer prikborden

    hoor, vooral als het een prikbord is met een onderwerp waar mensen geintjes over kunnen gaan maken,dat voorkom je toch niet.

    Maar in ieder geval bedankt voor je uitleg. groetjes, kelly

  • Peter (0226.pagina.nl)

    Kelly,

    tussen geintjes en het beledigen van mensen zit nogal verschil

    Er werdt ook naar mensen rechtstreeks gemaild

    Ik heb eerst nog overwogen om het prikbod maar weg te halen

    kritiek is niet erg, dat mag, dat moet zelfs zou ik zeggen

    maar als het nergens meer over gaat en alleen maar kwetsend is dan houd het op

    Peter

  • Directeur

    eheheehehehheheehehehehehheheheheehheehehehhe

    WALLA !