hamtaart

  • Wenda

    Zelf ben ik werkzaam in een slagerij. Ik ben op zoek naar een recept voor hamtaart.

    Ik heb heel internet al afgezocht naar een mooi recept, maar kan alleen recepten vinden met een korstdeeg.

    De taart die ik bedoel is de springvorm bekleed met plakken ham en de vulling is hammousse en wordt afgedicht met een aspic. Heb dankzij internet gezien dat er slagers zijn die dit in hun winkel verkopen. Wie kan mij helpen!!!

  • rob

    als je de kruidenfirma hela tyssen belt even ze je zo ee heel goed recept deze hamtaart is goed in te vriezen met het oog op de komende feestdagen ook heel veel succes

    groeten rob

  • wenda

    Denk je dat ze dit recept ook willen geven aan iemand die geen zaken met hun doet.

    Ik werk in een biologische slagerij en dan moet alles wat we gebruiken biologisch verantwoord zijn.Tot de specerijen aan toe. Maar wil mijn klanten wel alle heerlijkheden laten kennen van slagers wereld. Maar iedergeval bedankt voor de tip. Laat wel ff weten of het is gelukt. Groetjes Wenda

  • wenda

    Gelukt!!!!!!!!! Hebben het recept aangepast zodat deze biologisch is. Nogmaals bedankt

  • Ilona

    Kun je het recept svp vermelden?

  • Corle@ne

    Ik zou ook graag het recept willen hebben als dat mogelijk is.

  • anja

    IK ben ook werkzaam in een slagerij en zijn op zoek naar een recept voor hamtaart.Kunnen jullie mij daar aan helpen. Alvast bedankt.

  • ineke

    ik zou ook graag het recept voor een hamtaart willen hebben wie kan mij er aan helpen

  • arts

    Beste Wenda, ook ik ben op zoek naar deze hamtaart zou je zo vriendelijk willen zijn om deze aan mij te mailen,

    het is voor particulier gebruik en ben dan heel erg geholpen.

    groetjes Marts 0654965429 snuis@live.nl

  • henk kemkes

    hallo wenda,

    vraag na bij hela thissen. die hebben de receptuur en de spullen.

    succes henk.