Uitber,kanters gezocht

  • johan

    Edac is doorlopend op zoek naar varkensvlees uitbeners en rundvleeskanters

    Edac@live.nl

  • malago

    werk je ook met polen en evt collega uitzendbureau.

  • Marco

    Geachte heer/mevr

    Zijn jullie ook op naar zzp,ers kanters /vliezers zoja dan ben ik te bereiken op 06-22429626

    M.Donkers

  • ruud

    He Johan,

    Wat valt me dat tegen van je, eerst lullen over die kale onbetrouwbare zak van een Nico Huizer en er nu zaken mee doen. Hoe naiief kan een mens wezen!!!

    Nou sorry hoor ik had je hoger ingeschat. Voor jou te hopen dat je ogen snel open gaan voor de doorzichtige praatjes van Nico huizer.

    Veel succes,

    Groeten Ruud

  • edwinlinting

    ga niet bij deze man werken alleen mooie praatjes eerste vak

    tuur zal hij betalen daarna alleen problemen!!!!!!!!!!!!!

  • edwinlinting

    Re: Uitzendclub ((Adrie Veer)

    slagers.startpagina.nl/prikbord/read.php?3010,8321652,8321656…

    29 aug. 2004 – volgens mijn advocaat is henass 09-08-2004 failiet verklaard ik heb er namelijk nog 10000 euro van tegoed mocht je nico huizer zijn 06 nr …

  • P meijer

    Ik ben wel bereid al rundvleeskanter te komen

  • Paul Gelens

    Ik heb er zoveel als je wilt; allemaal allround, jaren ervaring, uitbeners - mesvaardige - slagers met diploma's en certificaten, spreken Duits en/of Engels, daar zij uit Portugal komen. Tarief indicatief op basis van per 4 in een groepje, ca. € 22 per uur, per persoon incl. reistijd en reiskosten, excl. BTW.

    We hebben er meer dan 100 dagelijks binnen de Food Industrie aan het werk door heel Nederland.

    Ik hoor je, spreken we ergens af om nader kennis te maken en om van daaruit te kijken hoe wat verder.

    M.vr.gr. Paul Gelens Sales Manager 06 53 99 34 78