runder uitbeners en kanters

  • Nico

    Ik ben op zoek naar ervaren runder uitbeners en kanters voor het oosten van het land

  • vlees verwerking sim-kap

    vacman slager zoek allround

  • martijnmoolenkamp

    bent u nog op zoek naar een goede uitbener? Ik heb 15 jaar ervaring en ben erg gemotiveerd! ik kan varkens en runderen uitbenen en ben vooral goed in uitbenen rund voorvoeten en achtervoeten! graag licht ik een en ander toe in een persoonlijk gesprek. met vriendelijke groet, m.moolenkamp 0640055742

  • Johnny van den Bos

    Ik ben ZZPér heb gewerkt bij Ameco Randstad P.Harten de Boer VCA Koudenhoven enz voor een normaal uurloon valt er te praten

    mvg Johnny

  • Paul Gelens

    Ik heb er zoveel als je wilt; allemaal allround, jaren ervaring, uitbeners - mesvaardige - slagers met diploma's en certificaten, spreken Duits en/of Engels, daar zij uit Portugal komen. Tarief indicatief op basis van per 4 in een groepje, ca. € 22 per uur, per persoon incl. reistijd en reiskosten, excl. BTW.

    We hebben er meer dan 100 dagelijks binnen de Food Industrie aan het werk door heel Nederland.

    Ik hoor je, spreken we ergens af om nader kennis te maken en om van daaruit te kijken hoe wat verder.

    M.vr.gr. Paul Gelens Sales Manager